Særlig serviceaftale for: Afsnit GOO incl. Svanger Amb., Hjørring (Gynækologisk-Obstetrisk)
1.0 Aftale grundlag
Såfremt den interne partner ønsker at opsige dele af aftalen, skal dette til enhver tid godkendes af sygehusledelsen.
1.1 Serviceafdelingens bemanding på afdelingen
• Hverdage fra kl. 06.00 frem til kl. 23.30.
• Weekender fra kl. 7.00 til kl. 14.15 og fra kl. 16.15 frem til kl. 23.30
• Sidste kald til rengøring skal så vidt mulig foretages kl. 23.20.
1.2 Serviceafdelingens andre opgaver:
• Afstøvning af små planter (som ikke er i selvvander krukker)
• Vask af benskinner
• Aftørring af Sechers bord, bord med varmelampe til nyfødte på OP-stuerne
• Skifte poser på fjernbetjeningerne til TV dagligt
• Rengøring af dropstativer på sectiostue, Gyn. amb. stuer samt stue A. 1)
• Opfyldning af engangshåndklæder i hele afsnittet 1)
2.0 Bilag
2.1 Oversigt over områdets rum med oplysninger omkring basismodeller med tilhørende rengøringsinstruktion.
1) Ændret iht. den generelle serviceaftale