Kommentarer i PRI systemet bruges til at give feedback til redaktørerne.
Dette kan eksempelvis være:
Det er kommentarer, hvilket betyder du ikke kan forvente at få et svar.
Har du derimod nogle specifikke spørgsmål, som du ønsker svar på, kan du i stedet for kontakte dem, som har udarbejdet dokumentet.
Typer af kommentarer
Kommentarer deles op i to typer:
Skriv generel kommentar
De generelle kommentarer skrives ved at:
1. Trykke på denne knap, som er tilgængelig i højre side af alle sider:

2. Derefter udfylde dialogboksen, som er vist nedenfor. (Bemærk at ”Organisatorisk Enhed” er den enhed i Region Nordjylland, hvis redaktører vil modtage kommentaren).

3. Og til sidst trykke send, hvorefter kommentaren sendes til den valgte organisatoriske enhed.
Skriv dokumentspecifik kommentar
De dokumentspecifikke kommentarer retter sig altid mod redaktørerne for den organisatoriske enhed, hvorfra dokumentet er udgivet.
Dokumentspecifikke kommentarer sendes fra den side, som dokumentet vises på, ved at:
1. Klikke på linket ”Kommentér dokument” i højre side af dokumentvisningssiden:

2. Der åbnes følgende dialogboks:

3. Udfyld dialogboksen og tryk ”Send”, hvorefter kommentaren sendes til redaktørerne.