Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Studerende - Mål for planlægning, prioritering og ledelse på MR, CT og konventionel rtg.

 

  • • Kunne planlægge dagen, under hensyntagen til tværfaglige samarbejdspartner, samt samarbejdspartner på egen afdeling.

  • • Kunne planlægge, prioritere og uddelegere i forhold til at opretholde et flow på den pågældende modalitet, under hensyntagen til dagens program og akutte patienter og henvisningsanamnese.

  • • Faglig kvalitet, patientoplevet kvalitet og organisatorisk kvalitet.

  • • Kunne formidle og kommunikere til samarbejdspartner.

  • • Skabe sammenhængende patientforløb.

  • • Selvstændigt kunne udføre de almindelige forekommende undersøgelser.

  • • Aktiv og deltagende tilstedeværelse.

  • • Overholde sit kompetenceområde.

  • • Kunne handle etisk forsvarlig.

  • • Kunne anvende div. udstyr til fremstilling af billedmateriale.

  • • Kunne påtage sig ansvar for omsorg og plejehandlinger, samt kunne informere og kommunikere med udgangspunkt i det enkelte menneskes behov.

  • • Udfører sikker patient identifikation med closed loop udfra modalitets specifikt stop op.

  • • Evaluerer patient forløb.

  • • Overvejelser om de 3 kvalitetsområder i sundhedsvæsenet.