Denne side bruger cookies. Læs om lovgivningen her.
Studerende - Mål for planlægning, prioritering og ledelse på MR, CT og konventionel rtg.
• Kunne planlægge dagen, under hensyntagen til tværfaglige samarbejdspartner, samt samarbejdspartner på egen afdeling.
• Kunne planlægge, prioritere og uddelegere i forhold til at opretholde et flow på den pågældende modalitet, under hensyntagen til dagens program og akutte patienter og henvisningsanamnese.
• Faglig kvalitet, patientoplevet kvalitet og organisatorisk kvalitet.
• Kunne formidle og kommunikere til samarbejdspartner.
• Skabe sammenhængende patientforløb.
• Selvstændigt kunne udføre de almindelige forekommende undersøgelser.
• Aktiv og deltagende tilstedeværelse.
• Overholde sit kompetenceområde.
• Kunne handle etisk forsvarlig.
• Kunne anvende div. udstyr til fremstilling af billedmateriale.
• Kunne påtage sig ansvar for omsorg og plejehandlinger, samt kunne informere og kommunikere med udgangspunkt i det enkelte menneskes behov.
• Udfører sikker patient identifikation med closed loop udfra modalitets specifikt stop op.
• Evaluerer patient forløb.
• Overvejelser om de 3 kvalitetsområder i sundhedsvæsenet.
Gældende for : Radiologi
Udgivet af : Region Nordjylland:Aalborg Universitetshospital:Klinik Diagnostik:Radiologi
Eksterne links
Godkendt af : Karin Lanng
Faglig ansvarlige :
Udarbejdet af : Karina Baadsgaard Christensen
Sidst publiceret : 05-01-2021
Ikrafttrædelse : 05-01-2021
Ændringskommentar :
Revisionsansvarlig :
Dokumentniveau : Retningslinje - Klinisk
Speciale : Billeddiagnostik
Faggruppe :
Erstatter :
Doc ID : 27433