Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Sekretær – Booking – Huske- eller genbookingsliste i Bookplan


Sådan oprettes en huske- eller genbookingsliste i Bookplan

 

Under menulinjen Konfigurerbare lister i stifinderen til venstre vælges en hvilken som helst Huskeliste (eller genbookingsliste) og højreklik på den. Vælg opret kopi.

Billede 2


Slet ”Kopi af” og navngiv listen med et navn der giver mening for dit team:

Billede 3


Klik på fanen
Kriterier.

Billede 4


I fanen
Kriterier skal man vælge, om man skal se alle kategorier eller kun udvalgte. Vælg eller fravælg ved at dobbeltklikke på kategorierne eller ved at klikke på piletasterne

Billede 5


Ving de
aftale-specifikke kriterier af, som man ønsker at se på listen. I eksemplet nedenunder er der valgt På huskeliste.

Billede 6

Vælg hvilken ressourcegruppe, kvalifikation og ressource du ønsker at se:

Billede 7

I fanen Kolonne kan man vælge, om man skal se alle kolonneoverskrifter eller kun udvalgte. Vælg eller fravælg ved at dobbeltklikke på kategorierne eller ved at klikke på piletasterne.

Billede 8


I fanen
Sortering kan man vælge, om man skal se alle kolonneoverskrifter eller kun udvalgte. Vælg eller fravælg ved at dobbeltklikke på kategorierne eller ved at klikke på piletasterne.

Billede 11


Klik på
Gem (nederst på højre side), når du er færdig. Vinduet vil lukke.

Billede 9


Din liste vil nu kunne findes under
Konfigurerbare lister, Aftalelister.

Sådan findes den oprettede huske- eller genbookingsliste i Bookplan

De nyoprettede lister kan findes i stifinderen, under Konfigurerbare lister, og derefter under Aftalelister.

For at se patienterne, klik og markér listen, højreklik på den og vælg Vis.

Herefter dukker et nyt vindue op med alle patienterne på listen.

 

Billede 1


Målgruppe – modtagelse

Målgruppen er sekretærer, der har behov for at oprette en huske- eller genbookingsliste i Bookplan.

Formål

Formålet er at informere om, hvordan en huske- eller genbookingsliste i Bookplan oprettes.