Sekretær – Booking – Huske- eller genbookingsliste i Bookplan
Sådan oprettes en huske- eller genbookingsliste i Bookplan
Under menulinjen Konfigurerbare lister i stifinderen til venstre vælges en hvilken som helst Huskeliste (eller genbookingsliste) og højreklik på den. Vælg opret kopi.

|
Slet ”Kopi af” og navngiv listen med et navn der giver mening for dit team:
|

|
Klik på fanen Kriterier.
|

|
I fanen Kriterier skal man vælge, om man skal se alle kategorier eller kun udvalgte. Vælg eller fravælg ved at dobbeltklikke på kategorierne eller ved at klikke på piletasterne
|

|
Ving de aftale-specifikke kriterier af, som man ønsker at se på listen. I eksemplet nedenunder er der valgt På huskeliste.
|

|
Vælg hvilken ressourcegruppe, kvalifikation og ressource du ønsker at se: |

|
I fanen Kolonne kan man vælge, om man skal se alle kolonneoverskrifter eller kun udvalgte. Vælg eller fravælg ved at dobbeltklikke på kategorierne eller ved at klikke på piletasterne. |

|
I fanen Sortering kan man vælge, om man skal se alle kolonneoverskrifter eller kun udvalgte. Vælg eller fravælg ved at dobbeltklikke på kategorierne eller ved at klikke på piletasterne.
|

|
Klik på Gem (nederst på højre side), når du er færdig. Vinduet vil lukke.
|

|
Din liste vil nu kunne findes under Konfigurerbare lister, Aftalelister.
|
Sådan findes den oprettede huske- eller genbookingsliste i BookplanDe nyoprettede lister kan findes i stifinderen, under Konfigurerbare lister, og derefter under Aftalelister. For at se patienterne, klik og markér listen, højreklik på den og vælg Vis. Herefter dukker et nyt vindue op med alle patienterne på listen. |

|
Målgruppe – modtagelse
Målgruppen er sekretærer, der har behov for at oprette en huske- eller genbookingsliste i Bookplan. FormålFormålet er at informere om, hvordan en huske- eller genbookingsliste i Bookplan oprettes. |
|