Sekretær – Generelt – Overskrift i PRI-dokumenter for sekretærer
Beskrivelse
Billeddiagnostisk Afdeling har en dokumentsamling, der hedder Sekretær – Aalborg UH – Radiologisk – Dokumentsamling. Der arbejdes på, at alle sekretærrelaterede PRI-dokumenter vil være at finde i dokumentsamlingen.
Dette dokument beskriver, hvordan dokumentsamlingen for PRI-dokumenter for sekretærer er opbygget, og at overskriften vil fortælle, hvor i dokumentsamlingen dokumentet ligger.
Første del af overskriften
Det første ord i alle PRI-dokumenter for sekretærer er ”Sekretær”.
Anden del af overskriften
Hver matrikel har en hovedoverskrift i dokumentsamlingen, hvor dokumenter, som kun vedrører opgaver på den matrikel, vil ligge (Farsø, Hobro, Nord og Syd). Matriklen vil være anden del af overskriften (f.eks. Sekretær – Syd – xxxx).
Tredje/fjerde del af overskriften
Nord og Syd har desuden underoverskrifter med navnet på de forskellige teams på matriklen. Det vil være tredje del af overskriften (f.eks. Sekretær – Syd – CT-teamet – xxxx).
Sidste del af overskriften beskriver, hvad dokumentet omhandler (f.eks. Sekretær – Syd – CT-teamet – Revurderinger til TMC).