Korrespondancebreve – modtaget, Ortopædkirurgisk O1 og O2 samt Geriatrisk sengeafdeling, Aalborg
Beskrivelse
Oversigten Korrespondancebreve - modtaget giver et overblik over korrespondancebreve, som er modtaget i afdelingen, herunder korrespondance omkring plejeforløbsplaner, korrespondance fra andre afdelinger samt korrespondance fra praktiserende læger/speciallæger
Hvad gør sengeafsnitssekretæren?
Sengeafsnitssekretæren foretager den primære sortering og fordeling af modtagne korrespondancebreve via den organisatoriske oversigt ”Korrespondance – modtaget” under menuen ”Modtaget” herunder
Såfremt der fortsat efter patients udskrivelse ligger korrespondancebrev på patient på den organisatoriske oversigt ”Korrespondance – modtaget”
Hvad gør plejepersonalet på sengeafdelingen?
Plejepersonalet tjekker løbende under indlæggelse af patient for modtagne korrespondancebreve fra kommune/Udskrivningsenhed og
Målgruppe – modtagelse
ORTO/GERI-sekretærer, ORTO-plejepersonale på Ortopædkirurgisk afdeling O1 og O2 samt GERI-plejepersonale på Geriatrisk Afdeling.
Formål
At sikre korrekt arbejdsgang i forhold til håndtering af indkomne korrespondancebreve samt herunder eventuel relevant reaktion herpå.