Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Bestilling og modtagelse af depotvarer

Billeddiagnostisk Afsnit, Regionshospital Nordjylland, Hjørring

 

Formål:

at sikre konstant varebeholdning i afdelingen

 

 

Ansvarsforhold:

der er udpeget et antal superbrugere, som er ansvarlige for bestilling af specifikke varer til de enkelte funktioner/modaliteter

der er en overordnet superbruger udpeget til at varetage de generelle depotvarer

 

 

Fremgangsmåde:

Brikker – dette er depotvarer.
Disse varer bestilles ved at hænge brikken frem på aftalte sted, når sidste vare tages.
Aflæses en gang ugentlig.

 

 

 

Det er VIGTIGT brikkerne hænges frem/afleveres som aftalt, da dette vil sikre kontinuerlig bestilling af varer, og dermed ingen ”huller”.

 

 

Varemodtagelse:

Varer bestilt via ILS Online skal varemodtages af superbruger via ILS Online (Faktura underskrives med navn og dato, og afleveres på det aftalte sted)

Depotvarer afleveres automatisk en gang ugentlig på afdelingens fælles depot